Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

διακοπές σε σκηνικό



Ένα ολόκληρο χωριό άρχισε να χτίζεται από το μηδέν το 1979 στη Μάλτα. Ένα πολυπληθές συνεργείο δούλεψε πυρετωδώς, εκατοντάδες υλικά μεταφέρθηκαν από την Ολλανδία και τον Καναδά. Κι όλα αυτά για να βρει ο  Ποπάι, τον πατέρα του!

πηγή: εδώ

Η ταινία "Popeye" έκανε πρεμιέρα το Δεκέμβρη του 1980 με πρωταγωνιστή το Ρόμπιν Ουίλιαμς. Σε αυτήν ο Ποπάι  ψάχνει να βρει τον πατέρα του στο Sweet Haven, το παραθαλάσσιο χωριό - σκηνικό, με τα 18 πολύχρωμα σπιτάκια και την αισθητική του '20.

πηγές: εδώ, εδώ, εδώ κι εδώ

Τώρα το σκηνικό, το Χωριό του Ποπάι, όπως είναι γνωστό, προσφέρεται για διακοπές και πολλές δραστηριότητες.

πηγές: εδώ, εδώ, εδώ κι εδώ

Ό,τι προστέθηκε, ώστε το χωριό να καλύπτει τις ανάγκες ενός θερέτρου, δεν ακολουθεί την αισθητική της ταινίας και το αποτέλεσμα αγγίζει το κιτς. 


Σήμερα στο Jeti channel ακούμε το κλασσικό "I'm Popeye the sailor man", το γνωστό "I yam what i yam" και άλλα τραγούδια από την ταινία, που ερμηνεύουν οι πρωταγωνιστές (Robin Williams, Shelley Duvall).

Με τη συνοδεία αυτών των τραγουδιών και χάρη στις μαγικές ρόδες της Jeti, θα πεταχτούμε ως την Αμερική για να δούμε τα αγάλματα του Ποπάι.


Το πρώτο τοποθετήθηκε το 1937 στο Crystal city του Τέξας και ήταν η πρώτη φορά που ήρωας κόμικ έγινε άγαλμα. Η πόλη, που οι κάτοικοί της αποκαλούν "Παγκόσμια πρωτεύουσα του σπανακιού", στήριζε την οικονομία της στο συγκεκριμένο λαχανικό και η μεγάλη επιτυχία του Ποπάι στάθηκε η αφορμή για μια καλή διαφήμιση.


Στη γενέτειρα του δημιουργού του Ποπάι, του σκιτσογράφου Elzie Segar, στο Τσέστερ του Ιλινόις, εκεί όπου ένα πάρκο έχει το όνομά του και κάθε σαββατοκύριακο λαμβάνουν χώρα θεματικά events, θα βρούμε ένα ακόμα άγαλμα του Ποπάι, ενώ κάθε χρόνο προστίθενται αγάλματα και των άλλων ηρώων του κόμικ.


Στην Alma του Αρκάνσας εδρεύει η Allen Canning Company που διοχετεύει στην αγορά της Αμερικής περισσότερες από τις μισές κονσέρβες σπανάκι. Το 1987 οι κάτοικοί της άρχισαν να την αποκαλούν "Πρωτεύουσα σπανακιού του κόσμου" και η πόλη φιλοξενεί πια πολλά αγάλματα του Ποπάι. 




Γίνετε συνδρομητές στο κανάλι της Jeti στο youtube και κάντε μια βόλτα με drone στο χωριό του Ποπάι!








9 σχόλια:

  1. Πηγαμε ταξίδι κρουαζιέρα στη Μάλτα
    ηταν λίγες οι ωρες μας εκεί
    και δε προλαβαίναμε να πάμε να το δούμε το χωριό του Πόπαι

    ωραία ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένος των γιων μου, ο Ποπάι... έτσι έμαθαν να τρώνε σπανακόρυζο!!!

      Πολύ μου αρέσουν οι πολύ αναλυτικές περιηγήσεις σου, σε ήρωες παιδικών χρόνων!

      ΑΦιλάκια και καλό χαμογελαστό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που σου αρέσουν, γιατί κι εμένα μου αρέσουν πολύ!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ο ήρωας μου όταν ήμουν μικρούλα!
    Στην Αμερική οφ κορς. Εδώ, στην Ελλάδα ήρθε αργότερα ;-)
    Πω πω, αγνοούσα την ταινία, ούτε καν ήταν στα υπόψη μου ότι ο Γουίλιαμς είχε κάνει τον Ποπάι.
    Καλά για το χωριό εδώ το έμαθα. Αναρωτιέμαι αν πήγε η αδερφή μου όταν πήγε Μάλτα, αν το γνώριζε, πάντως δεν μου είπε κάτι
    και συνήθως μου λέει τα πάντα!
    Φιλάκια πολλά Αλεξάνδρα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβερός τύπος! Αχ και να τον είχαμε μερικές φορές να... καθαρίζει για μας!!! Φιλιά, Αριστάκι μου!

      Διαγραφή
  3. ωωω πρώτη φορά το ακούω και ο ποπάι είναι πάντα τόσο αγαπημένος!
    Σημείωση: σήμερα έφαγα σπανάκι, τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο στη ζωή! :)

    Φιλιά πολλά Αλεξάνδρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι,χι!!! Εμένα δεν με κατάφερε να με κάνει να μου αρέσει, αν και μου αρέσει η σπανακόπιτα!!!
      Καλώς ήρθες, Νικολέττα μου!

      Διαγραφή
  4. χαχα καταπληκτικό! χαίρομαι που ανακάλυψα το μπλογκ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης